Twist 200 w wersji E jest przeznaczony do bram wjazdowych skrzydłowych o wąskich słupkach. Dla bram gdzie zastowano szerokie słupki boczne gdzie odległość pomiędzy płaszczyznami tylną słupka i osi zawiasu po wewnętrznej stronie słupka wynosi 18-32 cm ma zastosowanie napęd Twist w wersji EL.
Cechy napędu Twist 200
- Możliwość uniwersalnego montażu z prawej lub z lewej strony
- Nie jest konieczne smarowanie olejem lub smarem stałym
- Nie wymaga stosowania ograniczników krańcowych, jest bowiem wyposażony w łatwe do nastawienia magnetyczne wyłączniki krańcowe
- Optymalne zabezpieczenie przed wypadkiem przez w pełni automatyczne wczytanie siły uruchamiania – DPS
- Regulowany łagodny start i zatrzymanie
- Cichobieżny, spokojny ruch bramy
- Niezawodny system awaryjnego odryglowania napędu w przypadku braku napięcia – SVS
- Przyłącza do podłączenia urządzeń bezpieczeństwa, np. lampy ostrzegawczej i fotokomórki
- Bezpotencjałowe wyjście przekaźnikowe do sterowania elektrozamkiem
- Przyłącze TorMinal
- Sterowanie mikroprocesorowe z wieloma możliwościami ustawień np. funkcja furtki, automatyczne zamykanie bramy, ustawienie czasu ostrzegania, ustawienie funkcji przy napotkaniu przeszkody w trakcie zamykania bramy (całkowita lub częściowa zmiana ruchu na odwrotny)
- Sterowanie drogą radiową 868,8 MHz Rollingcode
- Przestawne okucia, do wyboru mocowane śrubami lub do przyspawania
- Wysokogatunkowe materiały jak stal nierdzewna, aluminium i specjalne tworzywo sztuczne
- Pierścień zgarniający ze stali szlachetnej usuwający nagromadzony lód
- Napęd wystepuje w dwóch wersjach: do bram 1-skrzydłowych art. nr 3216 oraz do bram 2-skrzydłowych art. nr 3220
Dane techniczne napędu Twist 200
Maksymalny ciężar pojedynczego skrzydła bramy 200 kg |
Szerokość pojedynczego skrzydła bramy Do 2500 mm |
Wypełnienie pola bramy Maks. 50 % |
Opis mechanizmu napędzającego Elektromechaniczny napęd do bram skrzydłowych ze śrubą pociągową ze stali szlachetnej o 8-krotnym gwincie stożkowym i wysokosprawną, samohamującą przekładnią ślimakową ze stali szlachetnej |
Rura popychacza Polerowana stal szlachetna, nierdzewna, nie wymagająca konserwacji, wysoka odporność na zginanie |
Rurka zewnętrzna (osłona mechanizmu) Epoksydowane aluminium, bardzo wysoka ochrona w ekstremalnych warunkach atmosferycznych |
Ułożyskowanie Łożyska ślizgowe nie wymagające konserwacji o bardzo dobrych właściwościach ruchu w stanie nienasmarowanym |
Obudowa silnika Obudowa silnika wykonana z specjalnego tworzywa sztucznego odpornego na działanie promieniowania UV i nie podlegająca procesom starzenia (stabilizowany PA6 GF30). Obudowa ta jest bardziej odporna na pękanie wywołane kruchością materiału niż podobna wykonana ze stopu aluminiowego |
Silnik Wysokosprawny silnik prądu stałego 24 V z wielokrotnym przełożeniem redukującym, z dodatkową wzmocnioną przekładnią o wysokiej niezawodności działania |
Zabezpieczenia silnika Mikroprocesorowa kontrola prądu i temperatury silnika |
Układ sterowania silnika DSTA24 |
Napięcie zasilania 230 V AC, 50-60 Hz, napięcie zasilania silnika 24 V DC |
Czas otwierania Od 13 do 26 s, zależnie od punktu zamocowania |
Zabezpieczenia przed nieszczęśliwymi wypadkami Automatyczne wyłączenie zasilania |
Wyłączanie krańcowe Poprzez zastosowanie magnetycznych wyłączników krańcowych, nie jest konieczne stosowanie ograniczników ruchu bramy |
Mechanizm awaryjnego odryglowania Zintegrowany z napędem, zabezpieczony zamkiem, prosty w obsłudze |
Sygnalizacja LED Zasilanie, otwieranie, zamykanie, bezpieczeństwo, światło ostrzegawcze |
Łagodny start i zatrzymanie Regulacja łagodnego startu i zatrzymania w funkcji liniowej |
Możliwości podłączenia Fotokomórki (zapory świetlne), listwa bezpieczeństwa, lampa ostrzegawcza, odbiorniki zewnętrzne (24 V DC, maks. 1 A), TorMinal, bezpotencjałowy styk przekaźnika |
Automatyczne zamykanie Ustawiane przez przełącznik DIL |
Funkcja furtki Tak |
Tryb pracy Otw./stop/zamkn./stop/ – w zależności od ustawień DIP |
Czas pracy 15 % |