TWIST 200

Twist 200 w wersji E jest przeznaczony do bram wjazdowych skrzydłowych o wąskich słupkach. Dla bram gdzie zastowano szerokie słupki boczne gdzie odległość pomiędzy płaszczyznami tylną słupka i osi zawiasu po wewnętrznej stronie słupka wynosi 18-32 cm ma zastosowanie napęd Twist w wersji EL.

Cechy napędu Twist 200

  • Możliwość uniwersalnego montażu z prawej lub z lewej strony
  • Nie jest konieczne smarowanie olejem lub smarem stałym
  • Nie wymaga stosowania ograniczników krańcowych, jest bowiem wyposażony w łatwe do nastawienia magnetyczne wyłączniki krańcowe
  • Optymalne zabezpieczenie przed wypadkiem przez w pełni automatyczne wczytanie siły uruchamiania – DPS
  • Regulowany łagodny start i zatrzymanie
  • Cichobieżny, spokojny ruch bramy
  • Niezawodny system awaryjnego odryglowania napędu w przypadku braku napięcia – SVS
  • Przyłącza do podłączenia urządzeń bezpieczeństwa, np. lampy ostrzegawczej i fotokomórki
  • Bezpotencjałowe wyjście przekaźnikowe do sterowania elektrozamkiem
  • Przyłącze TorMinal
  • Sterowanie mikroprocesorowe z wieloma możliwościami ustawień np. funkcja furtki, automatyczne zamykanie bramy, ustawienie czasu ostrzegania, ustawienie funkcji przy napotkaniu przeszkody w trakcie zamykania bramy (całkowita lub częściowa zmiana ruchu na odwrotny)
  • Sterowanie drogą radiową 868,8 MHz Rollingcode
  • Przestawne okucia, do wyboru mocowane śrubami lub do przyspawania
  • Wysokogatunkowe materiały jak stal nierdzewna, aluminium i specjalne tworzywo sztuczne
  • Pierścień zgarniający ze stali szlachetnej usuwający nagromadzony lód
  • Napęd wystepuje w dwóch wersjach: do bram 1-skrzydłowych art. nr 3216 oraz do bram 2-skrzydłowych art. nr 3220

Dane techniczne napędu Twist 200

Maksymalny ciężar pojedynczego skrzydła bramy 200 kg
Szerokość pojedynczego skrzydła bramy Do 2500 mm
Wypełnienie pola bramy Maks. 50 %
Opis mechanizmu napędzającego Elektromechaniczny napęd do bram skrzydłowych ze śrubą pociągową ze stali szlachetnej o 8-krotnym gwincie stożkowym i wysokosprawną, samohamującą przekładnią ślimakową ze stali szlachetnej
Rura popychacza Polerowana stal szlachetna, nierdzewna, nie wymagająca konserwacji, wysoka odporność na zginanie
Rurka zewnętrzna (osłona mechanizmu) Epoksydowane aluminium, bardzo wysoka ochrona w ekstremalnych warunkach atmosferycznych
Ułożyskowanie Łożyska ślizgowe nie wymagające konserwacji o bardzo dobrych właściwościach ruchu w stanie nienasmarowanym
Obudowa silnika Obudowa silnika wykonana z specjalnego tworzywa sztucznego odpornego na działanie promieniowania UV i nie podlegająca procesom starzenia (stabilizowany PA6 GF30). Obudowa ta jest bardziej odporna na pękanie wywołane kruchością materiału niż podobna wykonana ze stopu aluminiowego
Silnik Wysokosprawny silnik prądu stałego 24 V z wielokrotnym przełożeniem redukującym, z dodatkową wzmocnioną przekładnią o wysokiej niezawodności działania
Zabezpieczenia silnika Mikroprocesorowa kontrola prądu i temperatury silnika
Układ sterowania silnika DSTA24
Napięcie zasilania 230 V AC, 50-60 Hz, napięcie zasilania silnika 24 V DC
Czas otwierania Od 13 do 26 s, zależnie od punktu zamocowania
Zabezpieczenia przed nieszczęśliwymi wypadkami Automatyczne wyłączenie zasilania
Wyłączanie krańcowe Poprzez zastosowanie magnetycznych wyłączników krańcowych, nie jest konieczne stosowanie ograniczników ruchu bramy
Mechanizm awaryjnego odryglowania Zintegrowany z napędem, zabezpieczony zamkiem, prosty w obsłudze
Sygnalizacja LED Zasilanie, otwieranie, zamykanie, bezpieczeństwo, światło ostrzegawcze
Łagodny start i zatrzymanie Regulacja łagodnego startu i zatrzymania w funkcji liniowej
Możliwości podłączenia Fotokomórki (zapory świetlne), listwa bezpieczeństwa, lampa ostrzegawcza, odbiorniki zewnętrzne (24 V DC, maks. 1 A), TorMinal, bezpotencjałowy styk przekaźnika
Automatyczne zamykanie Ustawiane przez przełącznik DIL
Funkcja furtki Tak
Tryb pracy Otw./stop/zamkn./stop/ – w zależności od ustawień DIP
Czas pracy 15 %